Pakt pochodzi z mojego starego forum, Naruto Game
Beska
Bliźniaczy brat Nuts'a. Początkowo wygąda jak zwykły biały tygrys. Jednak gdy się przebudzi to natychmiastowo na jego ciele pojawiają się czarne łaty , a w okół grzywy płomienie .Jego wielkośc wynosi około 2,5m . Posiada on głównie zdolności ofensywne . Jest dobrym partnerem do przemieszczania się (jest szybki!).
Techniki:
Kawari Daikan
Kyuusei Honoo
Oujou Rei
Dogou
Shunshin no jutsu
Nuts
Bliźnaiczy brat Beski.Nuts jest to miniaturowy Liger (Lygrysem) , lecz w wyglądzie wcale go nie przypomina.Ma około 30cm , a z wyglądu można go przyrównac do tygrysa , lecz na około jego głowy znajduje się otoczka z ognia . Podczas walki Nuts staje się nie zastąpiony pod wieloma względami . Jednak , gdy go przyzwiemy bez potrzeby walki jest on spłoszony. To znaczy boi się wszystkiego dookoła prócz przywoływacza któremu wskakuje na bark niechcąc z niego zejśc.
Techniki:
Dogou
Kawari Daikan
Oujou Rei
Ju-ku
Yu
Koci przywódca. Jego wzrost wynosi 12-20 metrów. Z pochodzenia Yu jest mieszanką wilka , tygrysa i lwa . Jest starszym bratem Kuru.Jego relacje z Beską są bardzo negatywne daltego nie zaleca się przyzywac tej dwójki razem.
Techniki:
Ookami
Oujou Rei
Dogou
Aratsuri
Aratsuri jest to mały kot (wielkości Nuts'a). Z jego uszu wyłaniają się płomienie koloru czerwonego . . . Rzadko słucha się kogokolwiek co przynosi większą udręke niż pomoc w trakcie walki. Jednak jeśli uda się komuś go oswoic może liczyc na bezgraniczną pomoc z jego strony.
Aratsuri w swojej pierwotnej formie nie posiada , żadnych technik . Jest jednak wstanie przemienic się 3 metrowego Tygrysa .
Techniki:
Brak
Techniki po przemianie:
Kyuusei Honoo (płomień zbawienia)
Oujou Rei (promień śmierci)
Dogou (wściekł ryk)
Shunshin no jutsu
Kuru
Młodszy brat Yu. Nie odziedziczył żadnych szczególnych cech przec co jego zdolności ofensywne ograniczają się do jednego ataku. Jego wzrost wynosi metr.
Techniki:
Ju-ku
Techniki:
Kyuusei Honoo (płomień zbawienia)
Technika prosta w wykonaniu. Polega ona na zebraniu w paszczy chakry i wystrzeleniu silnego promienia lodu, który jest wstanie zamrozić/unieruchomić na pewien czas.
Chakra ---3 razy na walkę---
Oujou Rei (promień śmierci)
Technika podobna do Kyuusei Honoo. Również polega na zebraniu w paszczy odpowiednich pokładów chakry, jednak tym razem wypuszcamy potężną fale ognia zdolną zniszczyc kilka budynków jednocześnie.
Chakra ---raz na walkę---
Ookami (wilk)
Wizytówka Yu. Polega ona na wypuszczeniu z paszczy ulbrzymiej ilości wilków stworzonych z chakry. Wilki robią za bomby o niskim poziomie rażenia. Jednak jeżeli zbiorą się w jednym miejscu mogą doprowadzić do potężnego wybuchu na odległośc 50 metrów.
Chakra ---2 razy na walkę---
Dogou (wściekł ryk)
Użytkownik wydaje głośny ryk. Ryk będąc tak potężnym jest wstanie odepchnąc nadlatujące bronie pokroju kunai, fuuma shuriken, jak i wrogów! Ryk ma pole rażenia 360 stopni.
Chakra ---2 razy na walkę---
Ja-ku (szarpnięcie)
Użytkownik przedłuża swoje pazury na kilkanaście metrów. Stają się one ostre - śmiercionośne dla przeciwnika.
Chakra ---3 razy na walkę---
Kawari Daikan (petryfikacja)
Technika stosowana wyłącznie przez Liger'y (Lygrysy)
Polega ona na zatrzymaniu jakiegoś opiektu za pomocą własnej chakry, a następnie spetryfikowaniu go. Długośc petryfikowania trwa kilka sekund.
Chakra ---raz na walkę---