Ninpou: Choujuu Giga - Aby wykonać to ninjutsu, musimy narysować na zwoju to, co chcemy ożywić. Po skończeniu dzieła, musimy wykonać pieczęć Tygrysa i wypowiedzieć "Ninpou, Choujuu Giga". Po tych słowach, rysunki na zwojach znacznie zwiększają swoją objętość i zamieniają się w realne istoty, które możemy kontrolować. . Należy jednak pamiętać, że "ożywione" rysunki nie są niezniszczalne, a gdy przeciwnik je zrani, zamieniają się w plamę atramentu. Mimo to jest to naprawdę przydatna technika, która sprawdza się nie tylko jeśli chodzi o ofensywę, ale także gdy trzeba coś znaleźć, wytropić lub uciekać.
Oto lista rzeczy które można przyzwać:
-Myszy: zazwyczaj są używane do śledzenia, szpiegowania i wyszukiwania wrogów.
10 pkt chakry
-Lwy: zazwyczaj wykorzystywane do bezpośredniego ataku.
50 pkt chakry
-Ptaki: używane do latania na plecach. Służą do transportu.
100 pkt chakry
-Pijawki: używane jako pociski, nie czynią jednak większych szkód.
1 pkt chakry
-Nietoperze: mają możliwość wykorzystania ich jako parasole.
20 pkt chakry
-Ryby: dostarczają wiadomości drogą morską.
30 pkt chakry
-Węże: zwykle duszą i wiążą przeciwników.
40 pkt chakry
Techniki powiązane z Ninpou:
Sumigasumi no Jutsu-Użytkownik tej techniki używa czakry, aby owinąć swoje ciało atramentem, który wytrzyma silne jutsu. Służy głównie do obrony. Może użyć tego atramentu, aby wytworzyć zasłonę "dymną" i jeśli użyje techniki Shunshin no Jutsu, to może szybko, a nawet błyskawicznie uciec z pola bitwy.
Sumi Bunshin no Jutsu - To klon zrobiony z małej ilości atramentu, różni się od zwykłego Klon Jutsu tym że jest zrobiony z dotykalnej masy czyli z atramentu, przez co trudno jest go przejrzeć.
Sumi Nagashi-Przez wylewanie specjalnego tuszu na ziemię Sai może przywołać kilka atramentowych węży i powstrzymać przeciwników. Jeżeli przeciwnik okaże się na tyle silny, by przełamać węże, te mogą odnowić się i znów owinąć wokół niego, co sprawia, że opór jest bezsensowny.
Ostatnio edytowany przez Sathrond (2011-01-07 09:59:26)